asyahkbln İyi akşamlar kızlar ben tüp bebekle hamile kaldım şuan 4+5 haftalık belim ve karnım çok agriyo şükür kanamam yok Çok korkuyorum
Muzaffer asyahkbln hava değişimi oluyor mevsimsel bir gaz problemi olabilir ama tüp bebek girerse işin içine değişir git bir acile derim. Sonuçta büyük emek verilmiş ihtimallere bırakma canım benim.
aysecam asyahkbln İlk haftalarda karın agrısı normal oluyor genelde rahim büyüdüğünden dolayı bol bol dinlenmeye bak kanama yoksa korkmana da gerek yok ama yinede doktoruna sor için rahat etsin