Zoys kuzum bebişini hissetmen cok erken en erken 15 16 da hissedilir oda tamamen vücut yapınla alakalı bende 10 haftaligm gece yatarken ağrılarm oluyor birde açlık hissedince bulantim oluyor ama kusmam yok çok şükür bu hamileligm kızıma göre dha rahat geçiyor kizimda 9 haftalikken başlamşti doğurana kdr kusmuştum çok zordu bugüne kdr olmadi bundan sonra da olmaz inşAllah sende dua et olmasn perişan oluyorsn çnku endişelenms Allahın izniyle birsey olmaz kanaman lekelenmen dayanılmıcak bir agrin yoksa korkma ters birsey olsa vücudun onu belli eder zaten her şekilde ya ağrıların artar reglin üstünde bir agri yada yogun lekelenmeyle kan yoluyla anlarsn mümkn oldukça ağır iş yapma uzanma da cok yeni bebegn tamamen tutunsun yine agir iş yapmama kaydıyla normal düzenine döne bilirsin şu zamanlar bol bol dinlen