Kedicik27 Kizlar evde gebelik testi yok.Bende iki gündür ovulasyon testi yapiyorum ama acik renk cikiyor koyu cikmiyor .hamilelik yoktur o zaman demi .yani gebelik testi almama gerek yok hic .boyle bi durum yasayan var mi ☘️
myangelson Kedicik27 ovulasyon testlerinine güvenmeyin bu konuda. Evet normalde pik çıkması gerekiyor ama burada hamile olduğu halde pik vermeyen silik gözüken de oluyor. O yüzden en iyisi gebelik testi alıp bakın en net sonucu alırsınız en azından. Hakkınızda hayırlısı olsun ☺️
Hiranurunannesiii Kedicik27 Ben ovülasyon testiye öğrenmiştim. Tçizgisi Cçizgisinden çookçaaa koyuydu.
sutlukahve_ Kedicik27 adetine ne kadar var yada gecikti mi ben burda görmüştüm ovulasyon testi pik yapmamış ama tamamen silik de değildi test yapmıştı hamile çıkmıştı
Kedicik27 sutlukahve_ adet tarihim gecti canim ama gec yumurtlamistm bu ay 20.gunde yumurtladim yani 8 mayista yumurtladim
sutlukahve_ Kedicik27 benimde günüm geçti senin gibi elimde ovulasyon vardı onunla denedim biri koyu biri biraz daha azdı pik değildi yani hala da olmadım bugün test yapcam inşallah
Kedicik27 Gogus agrisi cok .bazen kasik agrisi bacak sizlamasi var ama reglde olabilir .sizin adet tarihiniz ne zaman