Neferut ben de bir kere kusmaktan helak olduğum 3 gün süren ve hiç uyutmayan korkunç bir migren geçirmiştim hiçbir şey yapılamaz sandığım için doktora gitmemiştim bir hafta sonra rutin kontrole gittiğimde doktor niye gelmedin ki damardan parol verirdik rahatlatirdi demişti. bu nedenle mutlaka doktora gidin diye düşünüyorum