Kirazcicegim İki gün önce gıda zehirlenmesi yaşadığımı düşünüyorum hastaneye gittim iki gün önce sadece serum verdiler neyse gittikçe kötü oluyorum su içsem kusuyorum bugün ishal de başladı napıcam bilmiyorum ben