Kızlar daha iki güne kadar birşeyim yoktu akşam keskin bir ağrıdan iki saat sonra falan kanamam başladı acile gittik bişey yok dikkat et dediler baktım bebişin kalbi atıyor dün yine aynı kanamam oldu düşük tehlikesi var herşey yasak dikkat et dedi ilaç verdi 13. Haftadayım progestan 12. Haftaya kadar kullanılmalı yazıyor internette sizce kullanmalı mıyım başına böyle bişey gelen var mı veren de Allah alan da gerçi hayırlısı ne diyim 😢