Kızlar 32 haftalığız bebeğim 2 3 gün öncesine kadar makat gelişliydi ama bebeğimin döndüğünü hissetti sanki eşime dedim ki bebek döndü sanırım çünkü hareketleri garipleşti ve aşağı doğru batma ve baskı hissediyorum ara ara dün akşam sancım ve mide bulantım yüzünden acile gittim ilk nst de bişey çıkmadı sonra idrar sonucum çıkınca serum takıp tekrar nst ye bağladılar o zaman ağrım çıktı ondan sonra nst çıkarıp serumun bitmesini beklediler ondan sonra serumun bitince takılan nst de çok, hafif çıktı sancıları küçüktü yani ama bebeğim dönmüş baş geliş dedi doktor hissetmem tabi beni mutlu etti aynı, zamanda çok yoğun akıntım vardı ama azaldı birden acaba bebeğin dönmesinden kaynaklı mı birde sizin bebeğiniz ne zaman döndü ve geldi bşrfe bebeğim önden gidiyor sizce doğumum yakın mı🤷🏻♀️🤷🏻♀️