BNET @Balabans Hiç tık yok sürekli diken üstündeyim ama ne sancı ne kasılma hiç bişi hissetmiyorum :(
BNET @Balabans aynen öyle ama artık gelsin de istiyorum 🫣 tabi önemli olan sağlıkla kavuşmak ama herkes doğurdu ben kaldım gibi😂
Elifnazemir emineaycyilmaz son 37ama sezeryan olduğu için daha az kaldı çok Şükür 🤲🏻 günümüz belli değil bakalım hangi günü verecekler
MuhammedYusuf56 emineaycyilmaz şafak 48 çok heyecanlıyım ilk hamileliğim değil ama yinede çok heyecanlıyım az kaldı
Melike0619 Aycaacikgoz bugün gittim hastaneye devlet olduğu için 41 de alcaz seni dedi 39+5 im haftaya gelcek inşallah 😁😁😁