ASE6154 emineaycyilmaz uygulamada 22 ama birazdan kontrolüm var sezaryen günü verecek inşallah kesinleşecek😊
06Canan emineaycyilmaz son 102 geçmesini istemediğim zamanlara giriyorum ikinci gebeliğim olduğu ve 3.yü istemediğim için bugünlerimi çok özlicem
emineaycyilmaz ASE6154 benim de doktorda önde ama adet tarihine göre bakın diyorlar rabbim sağlıkla almak nasip etsin kucağına ❤️
06Canan emineaycyilmaz rabbim evlat isteyip olmayanlara versin canım bir kız bir oğlan yeter bana rabbim sağ salim kucaklarımıza aldırsın bu devirde 2 bile fazla ama kardeşide olsun istedim kızımın
emineaycyilmaz Hilal2901 bitti odasının gelmesini bekliyoruz bugün yarın eli kulağındadır senin nasıl 😂
Elifsekerli emineaycyilmaz uygulamaya göre son 25 ama benim oğlanın o kadar bekleyeceğini hiç sanmıyorum 34.haftadan beri küçük küçük sancılarım çıkıyo nst de 🫠🫠