mavibahar Bugün 16. Haftaya girdik biz. Hafiften göbek göründü. Siz neler yapıyorsunuz ne durumdasınız?
06Pembemavi80 mavibahar 16 hafta bizde yeni olduk. Çok halsizim ya sürekli yatasim geliyor enerji 0 . Bende zayıfım minnacık bı göbek var
mavibahar Ytsnzy sanki 2 ve sonra ki gebeliklerde daha çabuk çıkıyor göbek. Ki ben zayıf biriyim 🤷🏻♀️
Ytsnzy mavibahar bende iki kilo aldım bide çok yemem aslında göbeğimde ilk gebeliğime göre daha çabuk çıktı ama dışarıdan belli olmuyor yine de 😀
mavibahar 06Pembemavi80 benim de arada bazı günler ne uyku yetiyor ne dinlenmek. Sürekli uykum var. Saat 8 de uyanıyorum akşam 8 de bi uyuyorum sabaha kadar ama yetmiyor sanki 😕
06Pembemavi80 mavibahar bbde ayniyim. İki çocuğum daha var akşam onlarla yatıyorum daha sabah kalkamıyorum