Sadeceanne2 Bir_nazenin01 umarım gönlündeki Nasip olur ama erken gebelik testinde var sa çıkar normal testte Adet tarihi geçtikten sonra çıkar iki gebeliğimde de o şekilde oldu
Ysmnpmk Bir_nazenin01 artımed testlere pek guvenilmiyor canım ya çok yalancı pozitif çıkarıyor şimdide bişey çıkmamış ama keşke başka bir markayla deneseydin
Altunkaya_44 Bir_nazenin01 bendede erken gebelik yaptım çok silik çıktı 3,4 gün sonra bundan yaptım çıkmadı sonra aynı gün tekrar erken gebelik aldım yaptım onda yine silik çıktı 3 4 gün sonra kan verdim varmis
Altunkaya_44 Bir_nazenin01 banada ozaman kurt düştü dedim onda çıktı 2,3 gün önce bunda nie çıkmadı aynı gün gitimm yine erken gebelik aldım yine silik bı çizgi dedim en iyisi kan vermek 3,4gun bekledim kan verdim beta HCG 60 çıktı
Bir_nazenin01 Altunkaya_44 iki tane yaptım bu kasetten silik bile yok yani olsa çıkmsz mıydı canım birinden birinde
Bir_nazenin01 @Ysmnpmk @Altunkaya_44 adetim geçmedi korunmasız ilişki oldu 1 hafta sonra adet oldum sonra adetim bitti lekelenme bitmedi bende test yaptım silik çikti cuma günü bugün kiler de hiç çıkmadı zaten ihtimal vermiyordum gebeliğe ama başka bir post açtığımda üstüne görme olabilirsin demişlerdi o yüzden biraz da umutlanmıştım ama yok bence bu da cuma günü olan testler
Altunkaya_44 Bir_nazenin01 canım varsada erken gebelik testinde bile çok silik çok yenidir normal teste gözükmeye bilir dikat et kendine bı kaç gün bekle.
Ysmnpmk Bir_nazenin01 canım erken gebelikte bile çok silik çıkmış kaset testte çıkmaması normal bence. Ee bide adetin daha geçmemiş çok erken kaset testte en az 3 4 gün gecikince çıkıyor sana tavsiyem ya erken gebelik testiyle bak yada adetin gecikmesini bekle