Momseyda 4 aydır baş aşağı olan bebeğim 37+2 kontrole gittiğimde ters dönmüştü nst de de kordon sorunumuz var dedi doktor 37+5 e kadar takip et doğum olacakmış gibi hazırlıklı gel tekrar bir bakalım dedi. Ama içim korku dolu hareketlerini sürekli kontrol ediyorum uykularım kaçtı bugün son günüm yarın sabah gideceğim doktora sezeryan olacağım yüzde 99 ondan da ayrı korkuyorum sorunsuz geçen hamileliğim ters köşe ile sonuçlandı dualarınızı bekliyorum dönmez dedi dr ama ben yine de bir umut dua bekliyorum 🙏 şimdiden Allah razı olsun
ASE6154 Momseyda canım Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına al inşallah 🥰 hiç korkma bende ilk bebeğimde yaşadım aynısını son haftalara kadar diyordumki ayakları ağzımdan çıkacak ama 38+5 te bir gittik ters dönmüş kordon bir tur dolanmış🙈 acil sezaryen oldum ama benim sancılarım başlamıştı ondan hemen aldılar, korkulacak hiçbirşey yok 😊
ssssxsss Momseyda korkmayın inşaallah çok hareket edin rahatlatıcı hafif egzersizler yapın belki döner bebişiniz. Allahtan sağlıklı ve kolay doğum diliyorum🌸
Yaprakdokumuseverr Momseyda Aslında artık bunlar sezaryen sebebi değil. Ama doktoruna rastlamak gerek. Doğum anında bile bebeğin yönü değişebilir ve 2-3 kordon dolanmasıyla normal doğum yapan da çok. İnşallah her şey gönlünüzce olur. Ama ben olsam üstüne düşüp araştırırdım. 🐙
Momseyda ASE6154 evet benim sancım çıkmadı biraz daha gününü doldursun istedi doktor hareketlerini falan takip et dedi bir de enfeksiyon başlamış onun için 3 gün ilaç kullan gel dedi yarın gidicem inşallah herşey iyi gider sağlıkla kucağıma alırım 🥲
Momseyda ssssxsss secde pozisyonu ve evde sürekli bişeyler yapmaya çalışıyorum hem son temizliğimi yaptım hem hazırlıklarımızı tammladık mümkün olduğunca hareket etmeye çalışıyorum belki döner diye belli de olmaz diyor herkes doğum anı bile dönebilirmiş bilmem 🤷🏻♀️
Momseyda Yaprakdokumuseverr doktorum acil sezeryan demedi normal doğum seven bir doktor ama bana her ihtimale karşı doğum olacakmış gibi gel dedi .. ilk gebeliğim çok bilgim yok ama sadece ters oluşu değil kordon da olduğu için riske girmek istemiyorum doktora bıraktım tamamen
Momseyda Kızlar doğum yapamadım 🙈 iyi mi kötü mü bilemedim kordon sıkıntılı çıkmadı nst de , sancı da çıkmıyor.. dr um dönmesini bekleyebiliriz dedi 1 hafta sonra tekrar gel dedi 39 da tekrar bakacak dönmesi için neler yapılabilir?