Bhr9189 Sedef-345 😂😂😂 banada %51 kız %49 erkek dedi😂🤦🏻♀️ Bidakinde oranlar değişirmi acaba 😂😂😂😂🤦🏻♀️
moms060612 Bana da 16. Haftada erkek dedi ama zor gördü biraz yine de kendinden emindi ama yine de bişeyler almayın dedi acaba emin değil miydi kafamda deli sorular 🤣🤣🤣🤣🤣
Bhr9189 moms060612 bekle bakalım biraz daha kesin belli olunca bişeyler almaya başlarsın ☺️👼🏻Bende daha hiç birşey almadım
moms060612 Bhr9189 kız hissediyordum ve öyle olmasını da istiyordum o yüzden bekleyeceğim ama bi yandan da erkeğe alıştırmaya çalısıyorum kendimi şoktan çıktım sayılır 😁
Emirsmom 12. haftada doktorum kesin değil %50 erkek demişti kimseye söyleme henüz erken demişti 😀 16. Haftada kesin erkek dedi rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏👼💙🦋
Kbrasuer Bhr9189 insallah ama ayrıntılı ultrosan bekle alısveriş yapma degişiyo cinsiyet bazen 😊😄 kızsa utangac oluyo göstermiyo hemen😃