Busraaaaaaaa16 ben yaklaşık 3 haftadır yatıyorum 10.haftada çok az bi kanamam gelmişti. Progestan hap, progestan iğne, proluton iğne doktorum ne dediyse yaptım. %100 kanıtlanmış tedavi değillermiş. Bebek sağlıklıysa her türlü tutunuyormuş zaten. Bunlar sadece bi önlem. Birazcık kendine bu süreçte dikkat et uzanabiliyosan uzan gerisi Allahtan