Gitmek istememe şansınız yok. Ayrıca bebeğiniz ve kendiniz için olan bir şeyi neden istemiyorsunuz? Ben koşarak gidiyordum. Devletin sizi takip etmesi için oluşturulmuş bir sistem bu. Tüm gebeleri takip eder, ona göre izlem günleri verir. Devletin verdiği aşıları da sağlık ocağında olabilirsiniz. Kaldı ki bebek doğduktan sonra bebekle sık sık gideceksiniz. Bebeğin izlemleri ve aşıları var. Her çağırdıklarında, tarih verdiklerine gitmeniz gerekiyor. İstememeniz için bir sebep yok.