Bende de ayni durum vardi doktorun cetryn diye bu alerji hapı yazmıştı gece yatmadan once iciyodum uyku da yapiyodu guzel uyuyodum birde burun spreyi yazmisti otrivine 5 gun kullan ara ver yine devam ederse tikaniklik kullanirsin demisti ben kullanıyorum spreyi hala cunku nefes alamamak daha cok zorluyo strese sokuyo. Eczaneden serum fizyolojik almistim ilk basta bende ise yaramadi evde kendim tuzlu su yaptım anlik kisa sureli açıyordu burnumu sizde bi deneyiz isterseniz