Arkadaşlar merhaba, ben 29 haftalık hamileyim. Beyaz akıntım arttı ve sulu gelmeye başladı. Doktor tahlil vs yapmadan donaxyl isimli 6lı fitili verdi. Bir de 3 adet antiniyotik azitro isimli. Bende yanma ya da kaşntı yok bunu da belirttim. Bıgün mecbur 1 tane fitil koydum ama çok endişeliyim. Bu ilacı kullanan var mı aranızda ?