Merhaba iyi geceler ben 2 kez 3 ay arayla kürtaj oldum ilkinde 5 gün sürdü kanamam ama 2.de 35 gün sürdü azalmadan içimde parça kaldı zannettim gittim bişey olmadığını söyledi bana sonrasında kendiliğinden durdu hamileliğimde biri 8 haziranda hamile kaldım 7. Haftada kalbi durdu diğeri 1 ocakta onunda 7. Haftada kalbi durdu :(