Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
32 haftada hala kararsızlık isimde
Leyla93
Kızlar göktuğ düşünüyoruz ama yinede bir kararsızlık kuzey nasıl🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Ya da hangisi🤔
Msalbyrk
Leyla93
ikiside güzel 👍
nura23
Leyla93
Bende Kuzey çok güzel Göktuğ söylemesi biraz zor gibi 🤗
hohomoromu
Leyla93
Bizde Göktürk veya Göktuğ düşünüyorz Göktuğ bence kesinlkle. 👣💙👼☺
Nefes97
Leyla93
bencede kuzey daha güzel
Leyla93
????
Buserzgar
Kuzey 👍