Hanımlar merhaba 34. Haftaya girdim sayılır eşim burada değil görevde ben henüz çatı muayenesi olmadım doktorum sen narin birisin normal yapmazsın gibi konuşmalar yaptı bu hoşuma gitmedi tabiki benimde bir yanım sezaryen gibi ağır basıyor nedense sorum şu eşim ancak doğuma gelebilcek ben istiyorum ki en azından belli olursa daha az heycanım olur sizce ne yapmalıyım.