Aleyna_01 Anladım canım herkeste aynı mı oluyor bilmiyorum bugün kendimi çok yordum oturmak bana da zulüm gibi geliyor hamile yastığıyla geziyorum toplanma durumu bende de var ama düzenli olmadığı için yalancı sancıdır dedi doktorum ama henüz nstye girmedim bakalım hayirlisi olsun inşallah 🙏🏻