Elisa24 Kızlar benim bir sorum olacak 27+6 haftalık gebeyim uyuyup uyandığımda bacak aramda çok ağrı oluyor yürümekte bile zorlanıyorum kasığıma vuruyor bu normal mi benim gibi olan var mı
Edaanayan_ Benimde alt karın bölgem ağrıyor genelde yürümekte ve yataktan kalkmakta çok zorlanıyorum bir ara düşük yaptığımı hissettim ama çok şükür bişi yokmuş