Royal Merhaba kızlar ben şimdi adetimi bekliyorum 9 10 gün sonra gideceğim inşallah. Benimle aynı süreçte olanlarla birbirimize destek olalım düşüncesiyle açtım 🙏🏻 bu yoldan geçip olumlu sonuç alanlardan önerilerileri olanlar varsa ona da çok sevinirim 💐
Kubra001111 Royal mikroçip aşılama tutma oranı normal aşılamaya göre daha yüksek canım bunu doktoruna sor
Beyzaanr Benimde regl tarihim 5 Haziran eger 5 hziranda regli olursam doktor bayram arasi giriyor diye baslayamayiz dedi yoksa bende hziranda asilama düşünüyordum
Royal mrp2023 evet canım inşallah 🙏🏻🙏🏻🥹 geçen ay başlaycaktım aslında kist var dedi doktorum duphaston kullandım. Geçen kontrole gittim temizlenmiş önümüzdeki adetinde başlayalım dedi hayırlısı bakalım
Royal Royal Kubra001111 bu mikroçip yöntemini buradan öğrendim canım soracağım mutlaka inşallah teşekkür ederim 🙏🏻 ♥️
Bbk88 Royal canım.seninle aynıyım baslayacaktim geçen ay catlamayan yumirtan var 20 mm.gecen aydan kalan dedi onu eritilir dedi doğum kontel hapi verdi bu cumartesi gidicem ben de büyük ihtimal 🥰🥰
Royal Bbk88 bayram öncesi sıkışmadan olup biter ve güzel sonuçlanır inşallah ikimizin de 😍 haber ver mutlaka canım
Royal Beyzaanr Beyzaanr seninki zaman olarak sıkıntılı değilmiş canım benimkinde bayram durumu işleri değiştirebilir gibi ama hayırlısı bakalım. Şu an hazırlık için bişey yapıyo musun? Yumurta sperm kalitesini artırmak için takviyeler
Beyzaanr Royal doktor bayrama geliyor bisey yapamayiz dedi hic bisey kullanmiyorum suan biraktim hersyej