Evhamlikurabiyeanne Bu insulini kullaniyorum igneyi yaptiktan 5 dk sonra yenegimi yiyorum yemek sonrasi halsizlik uyku hali bastiriyor bayilacagim neredeyse acaba sekerim asiri mi düstü dedim baktim normaldi sizde de böyle oluyor mu ?
Pamuk Evhamlikurabiyeanne Doktorum bana yarım saat önce demişti.Bazen unutuyordum 5dk önce yapıyordum,yemekten sonra kafama ağırlık cokuyordu.
Sibelimm03 Evhamlikurabiyeanne ben kullaniyorum, bende yemekten 5 dkk önce kullaniyorum ve yemekten sonra hafif basim dönuyo, uyku halini hic sormayin hep var bende de
cLearQueen Evhamlikurabiyeanne hayır olmuyor. Ilacın kana karisması 20 dk falan suruyor zaten o zamana kadar sekeriniz yukseliyor diye uyku geliyodur yuksek seker uyku yapar
Evhamlikurabiyeanne cLearQueen ya öyle mi diyorsunuz sekerim yukselince basim agriyor anliyorum aslinda dedigim gibi o an ölctügümde de 120 130 falan cikiyor oluyor biz 150 145leri gördügümüz icin basladik ama bir sizin dediginiz gibi de denerim belki bünyeme öyle daha iyi gelir
cLearQueen Evhamlikurabiyeanne insallah daha iyi gelir de sorun yaşamazsınız :) sekerle ugrasan bizlere Allah sabır versin sağlıkla doguralım evlatları insallah