2222ils malesef bende tam bırakabilmis değilim haftada bir iki içiyorum tek tük ilk kızıma geceliğimde hiç içmedim çünkü tiryaki değildim bu kadar, kızım büyüyünce çok içmeye başladım, 2. Gebeliğim de şu an 10 haftaligim vicdan olarak rahatsızım elbette ama gerçekten bu illeti içmeyen biri anlayamaz çok zor bir durum cidden 😐