Balbebek012 14 haziran da ücretsiz iznim bitiyor sonraki hafta kurban bayramı ama haziran son haftası seminerin yüz yüze olacağı kesinleşti bu durumda ne yapmak lazım ben çok kararsızım
eceyc314 Balbebek012 ben olsam idareyle konuşur 14 haziranda başlardım. Seminer haftasıda rapor alırdım. 1 haftadan dolayı 1 aylık maaşınızdan olmayın bence.
Cosimaniehaus Toplam 2 yıl kullandınız mı ücretsiz izni? Kullanmadıysanız dilekçe ile 1 hafta daha uzatabilirsiniz sanırım. En kötü rapor alırsınız.
Balbebek012 Cosimaniehaus ücretsiz izin hakkım daha var hani seminer haftası ya rapor almak istemedim en iyisi müdürüme danışmak
Balbebek012 eceyc314 teşekkür ederim haklısınız inanın maaş da değil niyetim iki bebeğim var küçük olan 9 aylık eğer seminere gitmem gerekirse benim için çok zor olacak okulum da bana çok uzak çünkü neyse en iyisi müdürümüz bu durumu değerlendirmek
eceyc314 Balbebek012 oğlumda 13.ayına kadar ücretsiz izin almıştım. Gerçekten çalışan anneler için çok zor bebeğini bırakmak. Kızımda okullar başladığında 3 aylık olacak yine aynı yollardan gececeğim. Bırakmak çok zor Allah yardımcımız olsun.