Hayattt Çok normal sütün gelmesı artık ben 32 haftalık hamıleyım benımde az az gelıyo doktorum sıkı südyen tak dedı daha akmıyo mesela sende dene ama sıkı olsun bıraz
Hayattt Hamilelikte südyen takılmadıgı ıcın süt gelırmiş doktor bana öyle dedı bende hıc takmadım sımdı taktım rahatladım işte tavsi 😊
Katre48 Hayattt ben takmıyorum ya cocuk sanki midem de duruo ee südyen iyice zorluyor bnde bıraktım takmayı😂😂😒
Katre48 Hayattt sancım gelmemeli canım ve ben planlı sezeryan olucam cünkü igne oluyorum kan sulandıcırı
Semaaa Katre48 bende iğne kullanıyorum iğne kullananlar zorunlu sezaryen mi oluyor dr bana öyle bir şey demedi ama 🤔
Tontikinannesi Ben de göğsümün ucunu sıkınca sarı geldigini farkettim 🤣🤣Bundan sonrası da süt olur herhalde 😁
Tontikinannesi Katre48 38 haftayı doldurduk 😁Artık gelsin kızım yaa.Geçenlerde bişey okudum bir postta sarı su geliyor diyordu.Ben de bir bakayım dedim geliyor mu diye🤣🤣
Papatya2018 kizlar 37 haftadayim dunden beri mide bulantisi basladi ama hic cikarma durumuna gelemdim ama hicccc agzimin tadi yok ne yesemde agzimda garip tat kaliyor acaba dogumun yaklasmasiyla bi alakasi varmi?
Katre48 Semaaa cünkü bebegim yan duruo mecburi sezeryan olucam ama ben anesteziyi genel almak istemedim spinal istedim o zman da 24 saat önceden igne ti bırakmam lazım