Cimenn1223 Duygumsu picama takımıyla çekindik ameliyathanede ten teması çekimi doktorun bebegi çıkarip gösterdiği an eşimle 1 2 resmimiz birde bebegimizi tek çektiler tartıya koyup çekme anlari dahi var organizasyon yapıp özel bir çekim yapmadk dogum paketinin icindeydi fotograf cekimi de makyaj yaptm sdce
Ceysah Duygumsu hastanenin anlaşmalı olduğu fotoğrafçı ile anlaştım. Ben beyaz lohusa takımı giycem. Eşim de toprak tonu pantolon ve beyaz gömlek. Fotoğrafçımız da beyaz tonları istedi daha güzel çıktığı için bence de öyle. Saçımı makyajımı ben yapcam.
gizemvatanseverbal Duygumsu Fisto beyaz bir elbise aldım. Hem kendime hem bebeğime. Eşime de beyaz bir Polo tişört aldım. Takım olmak için. Benim doğum yapacağım hastanede kuaför geldiği için saç ve makyajı onlar yapacak, ben sadece fotoğrafçı ile anlaştım.