Sevil1996 İyi bişe mi bilmiyorum ama bu aralar daha aktif en başından beri doğum pozisyonunda bir hafta önce daha azdı hareketi
Eko93 Sevil1996 bence hareketin artmasi iyi bir şey. Galiba 30 32 arası brz hareketleri azalıyor. Sonra artiyor bebislerimiznn
Mervenr00 Sevil1996 benimkisi de doğum pozisyonunda 34+3um saatlerdir durmak bilmedi bugün ayrı bi hareketli gerçekten😂 hareket etmesi iyi hoşta artık karnımın dermanı kalmadı acıtmaya başladı🥹😂
1anne3bebe Sevil1996 33+2 yiz. Geçen hafta baya azalmıştı. Bu hafta çılgınlar gibi hareket etmeye başladı yeniden. Bugün kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktorumuz. Baş aşağı pozisyonda ve kordonu boynunda kızımın.
susaMom_ Sevil1996 33+4teyim hareketleri bana bağlı oluyor genelde ruh halime göre stresli olduğum zamanlar çok suskun oluyor ben harekete geçirmeye çalışıyorum çikolata vs yiyerek ama ben o gün iyi dinlenebildiysem ve modum yüksekse çok hareketli oluyor 😅
1anne3bebe Sevil1996 çok sıkı olmadığını söyledi hareketlerini yakından takip ediyorum en ufak şüphede gel dedi. Birde haftada bir kontrole gidiyorum. Allah korusun 🥹
Sevil1996 1anne3bebe bende 33+3 üm 32 de gittim sordum yok dedi doktor olursa bile kırkma dedi çoğu bebekte oluyo ama insan tedirgin oluyor
1anne3bebe Sevil1996 Allah korusun en büyük endişem ya fark edemezsem 🥹 hareketlerini takip etmekten başka da bir çözümü yok maalesef. Gece gündüz bu psikolojiyle stresle gün geçiriyorum.
gizbirhil Sevil1996 gündüz hiç oynamadı korktum 33+4 üz . Şu an kıpır kıpır uyutmuyor ve ters daha dönmedi benimki ayaklar aşağıda sol kasığıma vuruyor . Gaz sancısı da çok yaptı sizde oluyor mu kasık ağrıları vs…