Kızlar 38+ 5 olduk pelvik bölgemde aşırı batma var acaba doğım belirtisi mi
Melike201222 benimde neredeyse 30 dan beri var şuan 40. Haftaya giriyorum hala aynı
Maalesef benim 36.cı haftadan beri var suam 40.cı haftadayım gelmiyorrr
Masym34 merhaba bu ağrı yüzünden açılma vs yaşadınız mı?