Senmsii yiyorum valla 🤣 hele emzirme yüzünde habire acikiyordum da.İlk çocuğum da da böyleydi kilo vericem dedim 3 ayda 78 den 58 e düştüm günde 1 öğün bile yemiyordum bi kaşık bişey yiyordum sonra tüm dengelerim şaştı.Simdi de yemiyecegim desem yemem kilo veririm ama iki çocukla enerji için yemek,cikolata valla şart 🤣bide ben ekmek sevmem yemem ama habire mantı makarna pilav yiyoruz eşim yemek seçiyor