Ben 75 lik yaptırdım. 50 likte kan sekerinde bi yukseklik farkederlerse 100lük yapıyorlarmış. Ugrasmayım diye 75 lik istedim. Kan veriyorsun açken sonra ilacı iciyorsun (tadı gazı kacmış limonlu şekerli soda gibiydi) 1 saat ve 2 saat sonra tekrar kan veriyorsun. Bu süre içinde kusmaman gerekiyor. Sonra ancak birseyler yiyebiliyorsun. Yanında biri olsun mutlaka doktor bana gerek yok demisti ama benim açlıktan nevrim döndü sersemledim baya.