Çatı muayenesi yapacağız diye mi söylediler yoksa alttan muayene edeceğiz mi dediler, ikisi aynı şey değil. Açıklık bakılıyor herhangi riskli bir durumda veya acil bir şikayette, muhtemelen açıklığınıza baktılar ters bir şey var mı diye. Çatı muayenesi gebeliğin son haftalarında yapılır kemik uygunluğuna bakmak için, acil bir şikayetle ilgisi olmaz. Açıklığa bakarken de acıdıysa ya çok sert bakmışlardır ya da kendinizi kasmış olabilirsiniz. Benim de 27. haftamda ağrılarım olmuştu ondan açıklık bakmışlardı ve bakan çok sert ve haşin yaptığı için işini çok canım yanmıştı, 3 gün de kanamam olmuştu epey korkmuştum, ama tehlike olmadı sadece vajinama zarar vermiş o kanamış. Geçmiş olsun size de.