seyma281015 benim ilk bebegim düştü doktorum banada bi adet görelim dedi ama nedense ben beklemek istemedim hemen kaldım oğluma biraz sıkıntılı gecti ama şükür oglum şubatta 2 yaşına giricek. Şimdi hamileyim süpriz kardeş geliyor. 7+7 olduk şükür pazartesi kontrolümz var