Aytlkya Spinal yarım anestezi sezeryan olucak genel mi alsam diye de düşünmüyor değilim biraz gelgitdeyim normalde panik biri değilim ama karmaşık duygu içerisindeyim acaba o esnada sakinleştirici yapıyolar mı 😅
snowglobe Aytlkya siz başlason diye beklerken bsbek yanınıza geliveriyo. 😊 o yüzden panik atağınız falan yoksa genel anesteziye gerek yok
-ECEM- Aytlkya Bizde de şafak 4 🤗 Ben spinal anestezi alacağım. Genel olmak istemezdim. Kendim de sağlıkçıyım herşey çok hızlı geçiyor. Sizde kendinizi güzel şekilde motive edin. Rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin 🥰
Aytlkya -ECEM- bende genel istemedim kendi tercihim sadece dediğiniz gibi kendimi motive etmem lazım biraz tedirgin oluyorum sizin gününüz de mi 24 mayıs