esolinaaaaa Kızla ben mi çok evhamlıyım? İlk hamileliğim çok zor geçti düşük riski erken doğum riski derken çok şükür oğlum 4,5 yaşında ama bu hamileliğimde ilkteki gibi bir sorunum olmadı ama kullanmak istedim içimin rahatlaması için. Benim gibi olan var mı?
07sym07 Ben 23+5 haftalık hamileyim ilk öğrendiğim günden beri kullanıyorum doktorum devam diyor daha sonuna kadar devm sanırım ilk bebeğim düşük olmuştu tedbir amaçlı kullanıyorum bende sanırım
esolinaaaaa 07sym07 anladım canım inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip eder rabbim 🤲🏻 bende ilk 3. Aya kadar kullan dedi sonra kendim sordum sonuna kaçar kullanabilir miyim diye kullan dedi ne bilim çok mu evham yapıyorum acaba