K-1997  testi internetten aldım freely değil first test iki testi aynı anda yaptım negatif olanı du ile denedim test yalancı sonuç mu çıkarıyor diye bakmak için bu testi kullanan oldu mu
1prensesannesi__ K-1997 iki testte de cizgi gordum ben hassasiyetleri farkli olabilir erken testlerden deneyebilrsjn tekrar pozitif görürsen kan verirsin canim
Balyanaklikoalam K-1997 alttaki mi first test yani yalancı test olan o mu ? Freely doğru sonuç veriyor çünkü hamileligimi o testle öğrendim
K-1997 Serrabade test yalancı pozitif çıkarıyor ozaman çarşamba zaten randevum var muhtemelen negatiftir teşekkürler
Anneolmakistiyorum1 MelisaErsoy35 valla bende bi ara test yapmak ile kafayı bozdum silik çizgi vs de gördüm ama regl oldum 4-5 gun sonra artık test yapmıyorum:( adet gecikmesini beklıyorum rabbimden :(
K-1997 1prensesannesi__ regli gecikmelerim oluyor zaten genelde çarşamba Tarlusal için önce kan vericem kadın dogumcuda randevum var teşekkürler canıö
K-1997 Balyanaklikoalam ikisi de first test garip oldu trendyoldan aldım 10 şu kutusu freely içi first test
Balyanaklikoalam K-1997 evet denk gelmiştim ona yorumlarda bu tarz şeyler okumuştum o zaman test sahte olabilir