3_oglan_annesi Slm hanımlar size bişey danışmak istiyorum dört ve altı yaş için hangi şampuan kullaniyorsunuz çocuklar için
Cosimaniehaus 3_oglan_annesi temiz içerik düşünürseniz melka naturelin bebek sabununu tavsiye ederim. Doğumdan sonra bebeğime kullanmayı düşünüyorum. (Göz yakıyor)
Mucizeayla 3_oglan_annesi 3 yasa kadar mustela kullandım sonra unibaby e geçtim. Şimdi hamileyim direk üni Baby den baslasam mi diyorum msutelayi da temiz içerikli diye kullanmıştım ama sonradan öğrendim değilmiş 🥴
Balyanaklikoalam 3_oglan_annesi temiz içerikli olsun mis gibi koksun üstüne saçlarını beslesin uzatsn derseniz ecowell i tek geçerim ama şu gereksiz ınfluencerlar sayesinde güzelim şampuan fiyatı 3 katına çıktı indirimde denk gelirseniz şans verebilirsiniz.
Zeh-ra Valla bende temiz içerik alayım cart curt diyordum sonra vazgeçtim. Uni baby dalin tarzı alacağım sanırım çoğu çocuk bunlarla büyüdü sakınan göze çöp batıyor çok düşünmemeye karar verdim 😅
simgen https://www.dermoeczanem.com/alls-biocosmetics-organik-portakalli-bebek-sampuani-350-ml o kadar gzüelki ve su an indirimde biz çok memnun kaldık ve doğal içeriği sayesinde bence güven veriyor. zaten sertifikasda var ben öneririm.
Sedef21 3_oglan_annesi Ben oğluma Eyüp Sabri’nin zeytinyağlı bebek şampuanını kullanıyorum göz yakmıyor alerji tarzı şeylerde olmadı zaten egzama kepek sorunu olan çoğu kişi bu şampuanı kullanıyormuş yani büyükler bile kullanabiliyormuş