Gizemkcayir 18 haftalık hamileyim dün gece tuvalete gittiğimde kanamamın geldiğini farkettim noktanın biraz büyük şekilde. Bebek rahim ağzına yakın olduğu için kanama yapabilir demişti geçen haftalarda doktor ondan dolayı sanıp hemen Eşimle hastaneye acil kadın Doğuma gittik doktor ultrasonda bebeğe baktı birşey olmadığını vajinal muayene yapıcanı söyledi ve baktığında kanaman yok çokca mantarın var dedi Kanama bu yüzden olabilir mi kaşıntım ve akıntımda var dedim evet olabilir tek seferlik fitil veriyorum kullan dedi beni gönderdi başka bir açıklama yapmadı Eve gelip internete baktığımda birçok sebep olduğu hamilelik döneminde çok sık rastlandığını okudum şuan için anneye ve bebeğe pek zararı olmasa da kendini tekrarlayan bakteri türü olduğu için Doğum zamanı bebeğe zarar verebilirmiş Hamileliğinde mantarla karşılaşan var mı Siz nasıl atlattınız ?
bulutunannesi33 Ilk gebelıgımde ck cektım kasıntı akıntı vs kc kere fıtıl krem kullandım dıkkat et cnm esınle brlkte oluyosanz dıkkat edın temızlıge falan korunarak brlkte olun mantar enfeksıyon rıskı yuksek oluyor
Gizemkcayir bulutunannesi33 evet dikkat etmek gerekiyor zaten dikkat ediyorduk bünyem zayıf enfeksiyon kapabiliyorum hemen Artık daha çok dikkat Edicem 1.5 saatlik acillik maceram bir asır gibi geldi bana o kadar çok korktum ki