Asgrd27 benimde öyleydi maalesef geçen haftalarda oldu 33 haftalığım bende. Zordan yiyordum yemesem bile acıkmıyordum canım hiç bi şey yemek istemiyordu. Ondan önce de aksine o kadar açıktı ki iştahım. Muayene de bebeğin kilosunun gerilediğini söyledi doktor. O yüzden bu hafta yemeği arttırdım. Zor ama siz de kendinizi zorlayın hemen etkileniyor bebişleer😢🙏🏻