-Enfal- Merhaba hanımlar konya şehir hastanesinde dogum yapan var mı. Nasildi memnun kaldığınız mi. Doğum öncesi ve sonrası odalar kac kisilik. Ebeler nasıl. Ozelle şehir hastanesi arasında kaldım.😶