Gizemzumra Kızlar selam 39 haftalık olduk ben normal dogum istiyorum ama eger olurda sezeryana alınırsam genel anestezi mi istiyim yoksa belden aşagı uyuşturmayı mı ? Tecrubesi olan var mı siz olsanız hangisini tercih edersiniz
ssevilmommy Gizemzumra spinal oldum 3 sene önce, nasipse ikinciyedr spinal olacağım. Yıllarca panik atak hastalığı çekmiş birisi olarak söylüyorum hiç korkulcak birşey yok♥️
_Daydreamer_89 Gizemzumra ben genel anestezi aldım herkeste bir olmuyor tabi ama çok kötü geçti daha odaya çıkmadan uyandırdılar beni inleyerek uyandık ağrım var çok diye. Ve bu yaklaşık 1 hafta sürdü ilk ayağa kalkışta çok kötüydü 🤦🏼♀️ bu sefer spinal denicem inşallah çok rahat geçer 🤲🏻
GuzelMelegimm Gizemzumra ağrınız hafif hafif geliyor ağrınız olduğunuzda hemen söyleyip ağrı kesici alabiliyorsunuz ama genelde bi uyanıyosun ağrı sızıyla. Kendine zor geliyorsun ilk ayağa kalkmak sıkıntı oluyor uyuşma hemen geçiyor. Genelde anestezi bebeğe geçebilir. Bebeği kucağınjza saatler sonra alıyorsunuz. Spinal de hemen görüp alabişiyosun.
Gizemzumra Azra8Engin uyanıksın ama hicbisey hissedilmiyor degil mi ben biraz ameliyat ortamından korkuyorum daa🥹
Azra8Engin Gizemzumra evet aynen öyle. Doğum hikayemi paylaştım. Hiç hissedilmiyor bile. Damar yolu daha çok acıtıyor. Boşuna gerilmisim bende
Seymalar _Daydreamer_89 ay aman yarabbi 3 sene önce bende genelde öyle oldum yerime oturamıyordum koşarak hemşireyi çağırıyordu annem ağrı kesici yaptırıp etkisini gösterince oturabiliyordum. İnşallah ben de ikinciye spiral veya epidural istiyorum ama o histen korkuyorum çekiştirme dikme gibi olaylardan uyanık olmak garip geliyor sanki ya 🥹🥹
Semra120220 İlk doğumum genel anestezi olmuştu ama hicde öyle ağrım çok fazla olmamıştı sadece ilk ayağa kalkarken canım çok acımıştı onun dışında öyle dayanilmayacak kadar bir ağrım olmadı bu ikinci hamileliğim bunda yarım anestezi olacam bakalım
_Daydreamer_89 Seymalar yani ne olursa olsun farklı bişey denemek istiyorum çekiştirmeyi hissedeyim ne olacak ki sonuçta acısı yok😅 kafamı bişeylerle oyalıcam inşallah öyle düşünüyorum aklıma bişeyler getiricem konuşurum falan mümkün olduğunca dikkatimi dağıtmak istiyorum (o ayılma anımı hatırladıkça elimden ne geliyorsa bu sefer yapmayı denicem)😔
GuzelMelegimm _Daydreamer_89 kımıldama ama sakın. İğne yapılırken de kımıldama. Ordaki hemşirelere rica et oyalasınlar seni 🤣🤣