Kızlar merhaba 10 haftalık hamileyim bir oğlum var , bir tane düşük yaptım şu an hamileyim. Acayip sinirli oldum kendimi tutamıyorum daha cok yenı olmama rağmen 5 kg aldım bile iştahım hemen açılıyor . İlk hamileliğimde boyle değildim yüzümde sivilcelerim çoğaldı sürekli ağlıyasım geliyor psikolojık olarak çok kötü oldum. Böyle olupta bu durumla nasıl başettiniz ne yapmam gerekiyor kendimi tutamıyorum çünkü.