Kızlar 15 Mayıs ta doğum yaptım ertesi günü evimize geçtik sarılığı yükselmiş gibi hissettik şehir hastanesine götürdük hemen ilk oğlumda yaşadığım için bu sorunu tecrübeliydik doktor sınırda dedi 1 gece kalsın ertesi günü de tedavisiz bakalım tekrar yükselecek mi diye kontrol ettiler tekrar yükselince 1 gece daha kalsın ertesi sabah gelin alın dedi gece emzirmeye gittiğimde hemşire kanında crp 12 çıktığını antibiyotik başlandığını söyledi ertesi günü gittiğimizde sarılıkta crp de düşmüştü ama bir kere başlandığı için devam edilmesi gerekiyormuş şu an küvezde bu durumu yaşayanlar oldu mu kaç günde çıktılar