Şimdi riskli bir gebelikti benimki 6 haftadır bebişi içerde tutmaya çalıştık büyük çabalarla. Şuan 35+5 olduk 36 dan sonrası normal doğum zamanı oluyor diye biliyorum. kasılmaları engellemesi için içtiğim hapı bu gün bıraktım. Çarşamba günü kontrolüm var büyük ihtimalle doktorum da bıraktırır diye düşünüyorum çünkü 36. Haftayı görelim yeter demişti. Şimdi artık yatmak ve istirahat etmekten aşırı sıkıldım.egzersizlere spora başlasam bir işe yarar mı onu da bilmiyorum tabi doktora görünmeden asla yapmam bunu ama. Mesela 38 de doğum olsa veya 37 de bu zamana kadar yaptığım yürüyüş egzersiz bana doğumda yardımcı olur mu? Çünkü ne hamileliğinin başında ne de sonunda adam akıllı ne yürüyüş yapabildim ne egzersiz.