Ecoasd Akşam yemeklerinden sonra öyle bir şişiyorum mi anlatamam , aksam yemeğimi 19.00-19.30 gibi yiyip sonra kapatıyorum defteri , hafif şeyler yiyorum , yoğurt en sevdiğim sey olmasına ragmen yiyemiyorum , var mı tavsiyeniz şişkinliğe 🥹