Kızlar doktorum gebelik zehirlenmesinden şüphelendi ardından da akşamdan tansiyonum yükselmeye başladı 14.8 falan doktorumu arayıp söyledim sabah bana gel yatış yapıp pazar doğum yapalım dedi gebelik zehirlenmesi başlamış dedi bende evde tansiyon takibi yapmak istedim bana genede yükselirse hafta sonu muhakkak gel dedi ve pazartesi günü sabah 6 dan sonra bişey yeme içme 9 da gel seni direk alıcam dedi ama muane mi doğum mu söylemedi sizce kızlar doğuma alır mı