125558 ben yaptırdım henüz doğumum olmadı genelde doğumdan 2 hafta önce yaptırın diyorlar ki bende öyle yaptım instagramda bebek çikolatası diye bir sayfa var orda yaptırdım çikolata kalitesi tadı tazeliği mükemmel istediğiniz gibi görselde yapılabiliyor baskı vs instagramdan bir bakın derim 🌸