Kızlar ben 3 yılın sonunda mucize sekild3 hamile kaldim. 2 düşük sonrası negatif asilama tüp bebek derken kendiliğinden oldu. Çok da sağlıklı ilerledi bu kez çok şükür. Başlarda çok kaygiliydik eşimle onca yaşanandan sonra ama en son ikili tarama yerine fetal dna da yaptırdık temiz sonuç gelince oh çektik. Suan 12.haftam bitmek üzere. 15.haftada çağırdı beni doktor en son geçen hafta gitmiştim. Başlarda ufak tefek bulantı burun tıkanıklığı gibi şeyler yaşadım ama şimdi iyiyim şükür bazen bacak ağrım oluyor arada kasık agrisi ama çok hafif. Göğüs hassasiyetim yok ilk haftalarda vardı son 1 aydır falan yok zaten ama olmasi lazım gibi geliyor sanki bana. Bir iki kere de aklıma şu soru geldi içimde Allah korusun birsey olsa bebeğime mutlaka anlarım değil mi? Kanama ya da şiddetli sancı gibi. Her hafta doktora gidesim var hep pozitif düşünüyorum dualar acıyorum evde haftaici zaten çalışıyorum yoğunum. Ama bazen de aklıma geliyor işte. Terslik olsa anlar miyim diye doktorum ayda bir çağırmaya başladı çünkü. Ben de meraktayım hep