Ea_aylms6 Bebeğim küvözde kaldı,orada eldivenden emzik kullanılıyordu hep.
Çıkarken doktorlarimizla emzik meselesini konuştuk,emzigin bebeğin çene kaslarını guclendirdigini ve 7-8 aydan sonra bırakıldığı zaman dis ve damak yapısına hiçbir zarar vermediğini söylediler.Benim kurtarıcım oldum.